lördag 5 maj 2012

Tror bestämt att jag behöver en ny väska

Snygga väskor kan man inte få för mycket av, eller hur? Mina favoriter just nu kommer från LiquorBrand. Jag vill absolut ha en av dom. Men vilken?
Märkligt nog hittar jag ingen butik i Sverige som säljer dom här nyare modellerna. Och deras egna butik, Switchblade, verkar minst sagt osäker att beställa ifrån. (Leveranserna tar flera veckor och dom garanterar inte ens att dom kommer att komma fram. Hmm… ok?!)  
What to do, what to do???liquor-brand-sailors-grave-bag

liquor-brand-glory-bound-bag liquor-brand-forever-bag

1 kommentar:

  1. Finns några här www.bagsnstuff.se
    Välkommen!

    Mvh
    BNS Crew

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)