lördag 21 april 2012

Prickig kaffebryggare

klingel-bryggare-2

Jag trodde väl aldrig att man skulle hitta en prickig kaffebryggare! (Och med keramikkanna dessutom. Coolt!) Men på Klingel av alla ställen så finns det faktiskt just det. :-) 
Jag hittade dessa av en slump när jag googlade efter  bestick häromdan.
Några snygga bestick hittade jag däremot inte, så tips mottages tacksamt.
Jag söker snygga, enkla bestick och  helst i retrostuk förstås. Jag vill ha dom när jag ska duka lite finare. Just nu har vi bara gamla bestick med svarta nylonskaft (såna här) och dom är jag i och för sig väldigt förtjust i. Men dom har ju blivit lite slitna  så det hade vart kul att kunna duka med lite finare bestick när man har gäster och så.

4 kommentarer:

  1. åh fräck! Lite roligare att ställa fram kannan när den ser ut sån!!

    SvaraRadera
  2. Till och med jag som inte är någon retro-fantast, måste ju bara älska dessa! :-)

    SvaraRadera
  3. Råkade dyka in på ditt inlägg om Canon-kaffemuggen från 2010.. Om du inte hittat den ännu kan jag tipsa om den här sidan..

    http://www.kaffebrus.com/canon-70-200-stor-kaffemugg-objektivmugg-1429.html

    Tycker den är så urcool!

    Kram, Annie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)