tisdag 3 april 2012

Monark Karin Tattoo

Monark har ju dom senaste åren gjort lite roligare varianter av sin klassiska modell Karin. I år heter den Karin Tattoo och ser ut såhär:
karin-tatto_1

karin-tatto_2 3                                     (Bilder lånade från Cykelhuset)

Jag tycker att den är så himla snygg och känner ju genast att jag måste ha en ny cykel!
Men jag saknar den röda sadeln med vita prickar som dom hade på den blå-röda cykeln med pinuppor som dom gjorde förrförra (?) året. Den sadeln hade passat bra på denna också tycker jag. Eller varför inte en svart med vita prickar? Det hade ju till och med passat ännu bättre! :-)

5 kommentarer:

  1. Ååh. Fasen vilken cool. Jag vill också ha en ny cykel. :D

    SvaraRadera
  2. Ooh, den gillar jag! Snygg!

    SvaraRadera
  3. Jag var hos cykelhandlaren och kollade på den idag. Blev lite besviken faktiskt, för i verkligheten kändes den mer som en barncykel. :-(

    SvaraRadera
  4. såg annars att broarne (tror jag att dte var, hade sitsöverdrag, röda med vita rickar :-)

    SvaraRadera
  5. En sådan cykel har min syster! Finns i ljusgul med Cupcakes på med!Sååå fina!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)