måndag 5 mars 2012

Prickigt och sugar skulls från Lindex

prickig tröja

Chefen på Lindex här i stan var inne på jobbet idag och då hade hon den här tröjan på sig. Jag blev helt kär i den så när jag hade slutat jobbet sprang jag raka vägen dit och köpte mig en likadan. Trekvartsärm och snygg knäppning i nacken (som i och för sig inte kommer att synas för mitt långa hår, men ändå!) och jag bara älskar’t! Att jag sen kunde ha storlek S istället för M som jag brukar ha i deras kläder, ja det gör  ju att jag älskar den ännu lite mer förstås. Hihi!
(Och nej, jag har inte gått ner i vikt. Jag och Elias droppade LCHF-dieten efter bara ett par dar för allt fettet gjorde oss totalt kräkfärdiga. Så jag får komma på nåt annat helt enkelt. Men, men.. det var bara en liten parentes i det hela!)
 sugarskulls lindex

Fräsiga trosor med sugar skulls hittade jag också på Lindex. Men det blev inget köp, för jag verkligen avskyr sån där volang som är uppe i linningen. Vad ska det vara bra för egentligen? Både fult och obekvämt tycker jag. Nåväl, smaken är som bekant precis som baken och tur är väl det. Eller hur? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)