onsdag 8 februari 2012

Zazzan testar Marabou Black

Jag har bara en sak att säga om den här chokladen: Den är friggin' delicious!
Detta är den tveklöst bästa Limited Edition-smaken hittills. Jag älskar ju både choklad och saltlakrits så det var ju knappast otippat att jag skulle älska denna.
Och ja, jag vet att man inte ska käka choklad när man går på LCHF. Men vi har faktiskt inte börjat med det ännu eftersom jag har en rejäl svacka med min värk nu. Jag har vart riktigt kass sen i söndags så därför har vi inte lagt om kosten ännu. Det är ju vanligt att man kan bli yr och känna sig sjuk när man går över till LCHF, och eftersom jag redan är så nersatt nu så har jag inte lust att må ännu sämre. Men så fort jag är på benen igen så kommer vi köra igång.


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Saltlakrits låter som något i min smak... Måste nog prata :)

    Har lite tävling inne hos mig nu förresten, du kan vinna en fin tavla :)

    kram /iris

    SvaraRadera
  2. vilken fin blogg du har!!! måste bara säga detta :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har. Jag är också väldigt förtjust i prickar. Det var Marabou Black som ledde mig i fördärvet. 4 stycken på ungefär lika många dagar... Det var ju limited liksom... Nu har jag startat om och kör stenhårt en månad. Suck. Men nu jävlar ska det hända något. "Beach 2012" även om jag mest tänker stå på byggställningar och måla här hemma :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)