tisdag 7 februari 2012

Brickor och underlägg från Broarne

Metagram-HarlekinMetagram-Form futura
Snygga brickor från Metagram som såklart väcker ett visst habegär. I synnerhet den översta, som dessutom är på rea hos Broarne just nu. Så skynda fynda!
luna_karott_1
luna_glasuderlagg_1
Karott- och glasunderläggen i mönstret Luna från Koloni är ju också så vansinnigt snygga. Mina favoriter! Ett gäng av dom där glasunderläggen hade gjort sig bra på vårt soffbord tror jag bestämt. Dom stämmer ju dessutom rätt bra i färgerna som är på mina Tatto’d Sailor-underlägg som jag köpte i somras.
Koloni-apple
Koloni-apple-2
Och så gillar jag Äppelbrickan som även den kommer från Koloni. En kul detalj med denna är att den har tryck på båda sidor. Det har jag aldrig sett förr. Jag gillar’t!

(Alla bilder i det här inlägget är lånade från Broarne)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)