söndag 22 januari 2012

Ojsan...

...mer än halva januari har visst gått och jag har inte hunnit blogga en enda gång.
Sedan jag trappade upp från 50 till 75% på jobbet förra våren så har det varit svårare att orka med allt som man vill.
Jag hade till exempel tänkt börja träna mer under 2011 men jag orkade bara inte. All kraft gick till att jobba och sköta hemmet och sen blev det inte mycket kraft över till annat.
Jag gick som vanligt på ryggjympan på Friskis & Svettis en gång i veckan, men mycket mer än så blev det som sagt inte.
Jag är fortfarande otroligt trött och vet inte riktigt hur jag ska orka, men nu har jag bestämt mig för att det ska bli nya tag under 2012. Jag har tänkt testa att gå över till LCHF-kost och så hoppas jag kunna hitta nåt mer jympapass som funkar för mig så att jag kan gå mer än bara en gång i veckan. Och oavsett om jag hittar nåt mer jympapass så kommer jag i alla fall att gå fler promenader.
Den här bilden tog jag under dagens runda längs strandpromenaden. Vackert, eller hur? :-)


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 kommentarer:

  1. D-vitamin ska göra att man får lite mer energi, jag har börjat att ta det nu! Köpte på hälsokosten, en liten starkare variant!

    SvaraRadera
  2. Linnea och ig-killarna29 januari 2012 17:14

    Förstår dig till fullo och känner likadant. Jag jobbar heltid så det blir inte så mkt annat i veckorna känns det som. Men kämpa på och glöm inte att ta det lugnt också!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)