lördag 10 december 2011

Fri frakt x2

Till och med imorgon är det fri frakt i Lagerhaus webbutik. Väldigt bra tycker jag som har långt till närmaste butik. Skulle man mot förmodan inte hitta några passande klappar vare sig till sina kära eller sig själv (Hihi!) så kan man ju alltid klicka hem lite fint papper att slå in dom med. 29:- rullen eller 4 för 100:-. Mycket bra tycker jag! Jag gillar Lagerhaus presentpapper för det är inte så tunt och sladdrigt som många andra är. Det finns ju inget störigare än när det går sönder när man slår in. Särskilt när man har en massa julklappar att slå in! Jag ska kika runt lite på sidan ikväll när jag har tid. Det är stor risk att det kommer bli klappar både till mig och andra som hamnar i korgen. Och presentpapper såklart!

Miss Smith är en annan kul butik som också har fri frakt i helgen. Grytvantesetet, nyckelringen och tygmärket är några av favoriterna, men där finns såklart massor av andra kul prylar också.

Vet ni någon mer butik som har bra erbjudanden såhär innan jul så  tipsa mig gärna!

1 kommentar:

  1. Tusen tack för kommentaren, Zandrah! Jag suger åt mig så mycket tills att det inte går att suga åt sig något mer!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)