söndag 4 december 2011

Dom snyggaste vantarna i stan

...har jag, och jag är så vansinnigt nöjd med dom! Jag har fått mycket komplimanger för dom också, både irl och på Facebook. Kul tycker jag. :-)
Dom är stickade av duktiga Annika vars blogg jag hittade av en slump när jag letade efter pysselbloggar. Gissa om jag blev förvånad när jag upptäckte att vi bor i samma lilla stad. Vilket sammanträffande alltså!
Jag hittade ett par likadana vantar på hennes blogg som hon hade stickat till en väninna, så jag frågade ifall hon ville sticka ett par till mig. Och som tur var så ville hon det!
Kolla in hennes blogg så hittar ni massor av kul och inspirerande grejer. Inte minst hennes hem som är så otroligt snyggt. Jag blev alldeles till mig när jag var där för ett par veckor sen och hämtade mina vantar. Det skulle platsa i en inredningstidning alltså.
Snyggt och modernt men ändå personligt och mysigt. Verkligen superfint! Jag skulle kunna rabbla superlativ över denna duktiga människan hur länge som helst, men nu sätter jag punkt. Så in och kolla på bloggen nu vetja!

Länk
Published with Blogger-droid v2.0.1

5 kommentarer:

  1. Wow! Riktigt snygga. :D Ska att ta och spana in bloggen på en gång. :)

    SvaraRadera
  2. Kommer inte in på bloggen. :( Va är det för nån? Kanske min iphone som är extra seg idag. Hehe.

    SvaraRadera
  3. Emma: Det var fel på länkarna. Tur att du kommenterade, för nu är det fixat. Så testa igen! :-)

    SvaraRadera
  4. Zandrah - endelig - får jeg somlet meg til å skrive en kommentar - jeg har vært så elendig på det i hele sommer og i høst. Tusen takk for det kjempefine kortet - ja - jeg fikk det - og det burde jeg ha takket for for lenge siden. Håper du har så fine dager du kan ha ;). Den beste klemmen ;).

    SvaraRadera
  5. Dom är så himla fina!! Jag fattar inte hur man kan sticka så fint.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)