söndag 27 november 2011

Välgörande design

lisa-larson_tyg
Nu finns Lisa Larson’s härliga katter äntligen tryckta på metervara. Så otroligt snyggt så jag går alldeles i spinn! Det röda skulle jag kunna tänka mig att ha till en soffkudde eller två. Eller som en gardinkappa i köket. Lisa Larsson-förklädeEller så kan man köpa det i form av ett förkläde och samtidigt göra en riktigt god gärning.
I UNICEF’s webshop kan man köpa det för 499:- och då går hela 252:- till UNICEF.
Förklädet finns även i barnstorlek och kostar då 279:- varav 74:- går till UNICEF.Lisa Larsson-bodyTill de allra minsta finns det en body á la Lisa Larson med ett sött lejon på. 189:- kostar den, varav 118:- går till UNICEF. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)