måndag 3 oktober 2011

Zazzan testar Polly Rocks

Jag var lite skeptisk mot denna Polly-påsen men den överraskade verkligen, så den kommer jag definitivt att köpa igen. Lakrits- och citron-pollysarna (?) var mina favoriter och det kunde faktiskt räckt med dom. Dom med ljus choklad är förstås alltid goda och dom skar sig inte direkt mot dom andra två i smaken. Men dom är ju ändå lite uttjatade på nåt vis.

Just nu sitter jag på tåget ner till Lund. För imorgon bitti ska jag och Bettan stiga upp i ottan för att åka till Ullared! Som jag längtar! Jag har inte vart där på flera år så det ska bli kul att se hur mycket det har växt sen sist.
Har vi tur ser vi kanske en skymt av Ola-Conny eller Morgan, vem vet? Och förhoppningsvis kommer jag hem med lite prickiga fynd och en och annan julklapp också! :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)