lördag 8 oktober 2011

Lördagssväng

Jag överlevde Ullareds-resan. Men det var med nöd och näppe bör väl tilläggas! 11 timmars shopping (eller 10 var det nog, ifall man räknar bort lunchen och fikorna) tar sannerligen ut sin rätt. Jag var helt i ett par dar efteråt. Haha! Dom prickiga fynden blev inte så många som jag hade hoppats på. Men det blev i alla fall ett svart lackhalsband med vita prickar till Elvis. Flott ska det va vet ni!  
Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte köpte ett rött med vita prickar också, för det kunde ju faktiskt vart fint på honom till jul om inte annat. Men, men.. det är lätt att vara efterklok.
Idag går jag på halvfart. Vi har snart tvättid och under tiden sätter jag ett långkok på spisen. Min mammas berömda lingongryta blir det till middag idag. Det återstår att se om jag får till den lika bra som hon. Jag håller tummarna, och passar på att bjussa på lite lördagssväng i form av Ray Collins’ Hot Club:

3 kommentarer:

  1. åh herregud, jag brukar shoppa i 3-4 tim INK lunchen ;-) Bra jobbat! Hoppas du gjorde många fina fynd då! ;-)

    SvaraRadera
  2. Lilly Lee: 3-4 timmar?! Hur hinner du?! Du är betydligt mer rutinerad än jag, det förstår jag ju. Och med tanke på att jag är där typ.. var 3:e år eller nåt så lär jag ju aldrig bli mer rutinerad än såhär heller. :-P

    SvaraRadera
  3. Jag måste nog säga som Lilly Lee, bra jobbat! 11 timmar verkligen inte illa! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)