måndag 5 september 2011

Måndagssväng

1 kommentar:

  1. Alltså...hm...jag var tvungen att fundera lite på om jag höll med om det där, att det blir KUL att diska om jag diskar fint porslin... Och ja, det blir ju i alla fall roligare...men kul, hm...jag vet inte. Eller så är det bara alla nedrans fula och jobbiga kastruller och skärbrädor och skräp som kommer och stökar till det. De är inte kul att diska! Fast jag får väl köpa fina kastruller. Det kanske går bättre då? :)
    Kul att "ses" förresten, det var himla länge sen. Och jag har haft lite dåligt samvete för att jag inte skrivit något på så länge här hos dig, men jag har överhuvudtaget varit urusel på att blogga hela våren och sommaren. Hoppas att det har vänt lite nu.:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)