fredag 16 september 2011

Härliga burkar från Miss Juniversum

burkar Jag hittade några helt underbara burkar inne hos Miss Juniversum idag. Visst är dom härliga? Prislappen är en del över min burkbudget egentligen, men till jul ska jag minsann önska mig en eller två såna här. Jag planerar att sätta upp ännu en hylla i köket nämligen. Och då passar det ju ypperligt att fylla den med lite fler burkar, eller hur? ;-)
Att jag gillar plåtburkar kunde man kanske ana i detta inlägg. Det är nånting med brickor, kökshanddukar och plåtburkar som gör mig alldeles varm liksom. Det är såna saker som jag aldrig tycks få för många av (oavsett vad somliga andra i hushållet må tycka om detta).
Jag är en liten samlare, så är det bara. Med betoning på liten vill jag då säga till mitt försvar. Jag samlar liksom på lite allt möjligt, men det är inga stora samlingar. Lagom små bara, så att dom inte ska bli ohanterliga liksom.
Enda egentliga anledningen är väl att jag ogillar att damma så pass mycket att jag vill ha så lite saker som möjligt ståendes framme. Men struntsamma, det hör inte till saken… typ.. :-P

1 kommentar:

  1. Åh tack. :) Nästan alla skyltar vi har kommer från Ebay. :) Mycket farlig sida! Haha. Finns så mycket och för nästan noll och ingenting. ;)
    Tack själv! Älskar din blogg. Och såå kul att du länkar lite sidor. :D Super!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)