lördag 27 augusti 2011

Höstjacka

Fjallraven-Nikka

Jag vill ha en ny höstjacka. En som går ner över rumpan men som inte är för varmt fodrad. Än så länge funkar det ju bra med en tunnare, vindtät jacka som man kan ha en tjockare tröja under. Sen har man ju vinterjackan när det blir ännu kallare ute.
Jag gillar den här från Fjällräven. Jag har en svart jacka i liknande stil som jag köpte på Vero Moda för massor med år sen, men den är så sliten nu så jag vågar knappt visa mig ute i den längre. Kanske skulle denna kunna bli en värdig ersättare?
Prislappen är kanske lite väl häftig (1999:- på Route 62) Men å andra sidan så lär den ju hålla i många år framöver och då kan den kanske ändå vara en god investering? Detta tål nog att tänkas på! 

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg, men dyr. Tror att du skulle passa perfekt i den :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)