måndag 8 augusti 2011

Getting back to business

Idag började allvaret igen. Efter 3 veckors semester var det rätt trist att stiga upp imorse. Men det känns ju faktiskt lite roligare att börja jobba igen när man har skaffat sig en sån här snygg jobbmugg! :-)
Jag köpte den på Lagerhaus häromveckan. Jag gillar ju inte alls gult egentligen, men en termomugg med kameror på är ju ändå som gjord för mig! (Jag dricker nästan alltid kallt kaffe på jobbet eftersom jag sällan hinner dricka upp det, men nu ska det minsann bli ändring på det.)
Underlägget som muggen står på har mönstret Tattoo'd Sailor och är designat av Mrs Murphy för Mairo. Det är mitt favvomönster i Mairo's sortiment. Men det var väl inte så otippat kanske! ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)