måndag 4 juli 2011

Multiram

Lagerhaus-röd_ram Jag har länge letat efter en snygg multiram men det tråkiga är ju dom nästan uteslutande är svarta. Och hur tråkigt är inte det då?
Den här röda från Lagerhaus var en glad överraskning. Den kommer in i butik i augusti. :-)

Här på bloggen har det inte hänt så mycket den senaste tiden. Sen jag gick upp från 50 till 75% på jobbet i våras så känner jag att orken och lusten till att blogga inte infinner sig lika ofta som förut.
Jag är så otroligt trött när jag kommer hem från jobbet. Man kan ju tycka att två timmar extra per dag inte kan vara så mycket, men för mig känns det så. Min värk har blivit sämre igen och det tar ju också på energin förstås.
Men nu är det snart semester, och det ser jag fram emot. Bara två jobbveckor kvar, sen är det tre veckors ledighet som gäller. Det ska bli så skönt!

3 kommentarer:

  1. Å vilken snygg multiram. En sådan vill jag nog ha.

    SvaraRadera
  2. Åh, en sån vill jag ha!! Stod det vad den kommer kosta?

    SvaraRadera
  3. Bettan: Jag kommer inte ihåg, men det var inte mycket. 79:- eller nåt sånt, tror jag. Ska kolla när jag kommer hem. Har inte lösenordet till deras pressida här på jobbet.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)