lördag 14 maj 2011

Zazzan testar Marabou Caribbean

Marabou-caribbean Jag har vart sugen på att testa nya Marabou Caribbean ett bra tag nu, men i dom affärerna där vi har letat efter den har den inte funnits. Vi hade nästan börjat tro att den inte fanns alls här i stan. Men så idag hittade jag den äntligen på Hemmakväll. 25 riksdaler ville dom ha för den, och det är ju på tok för dyrt egentligen… men jag slog till ändå såklart!
Jag har hört att den ska smaka för lite banan men det tycker jag inte alls att den gjorde. Den var jättegod och det var precis lagom med både banan och kokos. Sen ifall man kommer tycka att den är precis lika god efter att man har ätit upp första kakan, ja det återstår att se. Men när det gäller Marabou’s Limited Edition-smaker så tycker jag fortfarande att den med jordgubb (Sommar hette den väl?) var allra godast. Hoppas den kommer tillbaka!

1 kommentar:

  1. Den finns på Coop för typ 15-17 spänn...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)