lördag 7 maj 2011

Sett på stan

Minnet på min mobil började bli fullt så i dag tänkte jag rensa lite bland mina bilder. Och där hittade jag en del skoj som jag har tänkt lägga upp på bloggen men glömt bort. Så här kommer en liten bildkavalkad!

Hittade den här coola Elvis-såsen i en amerikansk affär i Malmö. Ångrar lite att jag inte köpte den. Den hade såklart fått stå som prydnad på stringhyllan i köket. :-)


Kuddinspiration på Stoff & Stil i Malmö. Mycket trevlig butik tycker jag. För inspiration, det får man verkligen. Men kvaliteten på tygerna är i ärlighetens namn inget att hurra för. Dom är rätt tunna och sladdriga faktiskt.


Ursnygga lampor hittade jag i lampaffären här i stan! Den röda och den gröna har jag vart sugen på länge, men jag kan inte riktigt komma på vart jag skulle ställa dom..? 


Prickiga trädgårdsattiraljer från Nelson Garden hittade jag på Jem & Fix. Åtminstone en prickig planteringsspade (hänger där uppe men fick inte plats på bilden) måste man ju bara ha, eller hur?!


Förra helgen åkte jag till Kristianstad i jakt på sandaler. Och med min vanliga otur när det gäller skor så hittade jag förstås inga. Men fräsiga trätofflor hittade jag! Inte för att jag själv skulle gå ut i såna (tror dessutom inte att min rygg skulle gilla det nåt vidare) men visst fasen är dom fräsiga!


Gummistövlar helt i Zazzan’s smak, och i vuxenstorlek för en gångs skull! Men jag har redan ett par leopardmönstrade och dom håller faktiskt ett tag till, så dom får jag vara nöjd med nu.


Prickigt mugg-set från Village. Så himla snyggt! Vill ha, vill ha! Stället är väl lite onödigt i och för sig, men det är ju inget som säger att man måste använda det. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)