onsdag 16 mars 2011

Zazzan testar Marabou Mango

 marabou_mango

Idag när jag var och handlade så slank nya Marabou Mango ner i korgen.
BIG MISTAKE är det enda jag har att säga. Jag tycker nämligen att den smakar lite kattpink(!).
Men så är jag ju inte så förtjust i mangosmak (såvida det inte är den riktiga frukten alltså) annars heller, så det var ju inte direkt nån överraskning att jag inte gillade den. Mango och passionsfrukt är två frukter som jag inte alltid klarar av. Ibland tycker jag nämligen att dom både kan lukta och smaka kattpink. Inte för att jag har smakat kattpink eller så... men man kopplar ju ihop vissa dofter med smaker, ja ni fattar vad jag menar! 
Hur som helst, så tyckte i alla fall Elias att den var himla god. Så det är ju definitivt goda nyheter för hans del eftersom detta innebär att det faktiskt existerar en chokladkaka som han får ha alldeles för sig själv!
Eller alldeles och alldeles… ikväll var jag så desperat efter choklad att till och med den här chokladen fick duga. Men nästa gång, då blir det en Mango till Elias och en Polka till mig.

3 kommentarer:

  1. Haha, det är samma här, Pälle gillar Mango, I don't!
    Jag håller tummarna för att Sommar återkommer jag, jordgubb var mums ju

    SvaraRadera
  2. jag har faktiskt inte testat den, men polkan är ljuvlig! fast det hade ju kunnat vara med polka ;-)

    SvaraRadera
  3. MER polka skulle det stå ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)