onsdag 9 mars 2011

Nu jäklar!

Reebok-Sporterra Classic II

Fick hem dom här walkingskorna från Sportamore igår. Så nu är det bara till att ge sig ut och promenera på allvar!
Det har inte blivit nån riktig reda med promenaderna sen i somras eftersom jag bara har haft ett par bra skor (som egentligen är aerobicsskor), och dessa började jag använda inomhus igen när jag började gympa igen nu i höstas. Sen dess har jag letat febrilt efter walkingskor som uppfyller mina krav (bra dämpning i hälen, kraftig sula så man inte halkar och  material som tål lite väta). Men det har känts helt hopplöst att hitta nåra som funkar för mig, så ett tag hade jag nästan gett upp hoppet.
Men så i fredags såg jag två modeller som var på rea på Sportamore, så jag klickade hem båda två. Perfekt när det är fri frakt och fria returer, så kan man behålla dom man gillar och skicka tillbaks dom andra. :-)
Jag gillade  i och för sig båda paren, men bestämde mig slutligen för dom här. Dom andra var i Goretex, men dom kändes lite väl varma att ha sen framåt våren och sommaren.
Idag ösregnar det här i Karlshamn och våren känns ännu rättså avlägsen.. men snart så! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)