lördag 12 mars 2011

Alla snubbar vill ju vara katt!

prickiga kattbäddar

                      (Collage av Zazzan med bilder lånade från Supercat)

Ja, visst vill man vara katt ifall man får ha nåt såhär snyggt att ligga och sova i? :-)
Bäddarna och iglooerna (Hmm… hur böjer man egentligen det ordet?) kommer från Supercat.
För ett tag sen handlade jag lite grejer till Elvis från den butiken, och jag kommer definitivt att handla där igen. Leveransen var supersnabb och dessutom fick jag en liten present, fast att jag inte hade handlat för mer än ett par hundralappar. Det kallar jag god service det!
Bland annat köpte jag en leksak som Elvis är alldeles tokig i:
 supercat-tailchaser
Det är en Tailchaser från Fat Cat.
Huvudet är fyllt med kattmynta och pälsen är jättekul att tugga och dregla på tycker Elvis. Den långa svansen är också väldigt kul att härja med. Han ger den 5 tassar av fem möjliga! :-)
Fat Cat är kända för sina leksaker med kattmynta i och alla kattmynta som används är ekologiskt odlad. Fat Cat använder heller aldrig djurpäls i sina leksaker. Mycket bra tycker jag! 

1 kommentar:

  1. Jag gillar de runda - vi har en sån fast grön med svarta tassar! Sen tror jag iofs att mina hade älskat de andra med tak - om de var tillräckligt stora! =D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)