söndag 2 januari 2011

Kalenderpyssel

Nytt år innebär såklart ny kalender. När jag köpte 2011 års kalender hade den blommor och prickar på omslaget, och det är väl förvisso inte helt fel. Men jag kunde ändå inte låta bli att göra ett nytt omslag. (Kalendern som jag brukar köpa har en sån där plastficka som omslag, så att man enkelt kan byta till vilken bild man vill.)kalender-11  

                                                 (Foto: Zazzan)

I år fick alltså Kungen att äran att pryda mitt kalenderomslag. Jag letade upp en högupplöst bild på nätet, sen lade jag bara till årtalet och skrev ut bilden på fotopapper. Enkelt och snyggt, precis som jag gillar’t! :-)

4 kommentarer:

  1. Schyyyyssst Zazzan.....men "Katt Elvis" i vit overall,hade inte heller varit fel......fniss....

    SvaraRadera
  2. Men såååå fint blomm mönstret var. vars har du köpt den??

    SvaraRadera
  3. Pjöller: Det är en Burde Regent och jag har köpt den på coop. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)