tisdag 4 januari 2011

Äntligen!

Ja, äntligen har mina glasögon från Marc Jacobs kommit! Det tog 3 månader för dom att komma hit från Italien, så det har vart otålig väntan minst sagt. Men nu är dom här, och jag så nöjd! Som kompensation för att jag fick vänta så länge så fixade min snälla optiker så att leverantören skickade en liten goodiebag till mig. I den låg en parfymring från Marc Jacobs, med doften Daisy och ett väsksmycke från Max & Co. Väsksmycket hittar jag ingen bild på, men ringen ser i alla fall ut såhär:Såvitt jag har förstått  så är den nån slags specialutgåva som inte är så lätt att få tag på här i Sverige. Kul! :-)
Nu när jag har nya snygga glasögon så funderar jag på om det inte är dags att byta frisyr också. Jag har vart sugen på att klippa lugg igen ett bra tag nu… men jag har liksom inte kommit till skott för jag är så nojig över att jag kanske ska ångra mig. För det finns ju inget träligare än att ha luggen på utväxt! Men jag är allt bra sugen alltså…

3 kommentarer:

  1. Jag har sett bilder,där du har lugg Zazzan och du var verkligen fin i den frisyren.
    Kör hårt!
    Fram med saxen!
    Tjohopp från "Svär Mammin"

    SvaraRadera
  2. snygga brillor..sedan att du ser grymt bra ut är ju oxå ett pluss

    SvaraRadera
  3. Linn-Marie: Tack snälla du! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)