söndag 5 december 2010

Såhär ser det ut hos mig idag

Det här lilla klippet har jag filmat från min balkong idag. För er som bor lite längre norrut är detta säkert inte särskilt mycket snö alls. Men för att vara här i Karlshamn är det mycket! Vi har inte haft såhär mycket snö på åtminstone 5 år. För tillfället är det ett par plusgrader ute, så det är lite som har smält undan sen häromdan när det var lite mer snö. Men nu snöar det ju igen, så kanske är det lika mycket igen tills imorgon.
Undrar om man vågar hoppas på att snön ligger kvar tills jul? Det hade vart mysigt. :-)

1 kommentar:

  1. Åh. Det är likadant här! Det är ju SKETAMYCKE snö! :-D :-D :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)