onsdag 15 december 2010

Coola Leica-dekaler till iphone 4

Jag har funderat ett litet tag på om jag ska slå till och skaffa mig en iphone 4. Jag har ju varit lite (ller ganska mycket) av en iphone-motståndare rätt så länge nu. Mestadels eftersom jag inte gillar knappfria mobiler. Ja, jag är gammalmodig. Jag vet! Men jag gillar liksom att ha knappar. Det blir så mycket enklare att skriva då. Och det är ju faktiskt det jag gör mest med mobilen. Skickar sms alltså.
Men så är det ju alla dom där fiffiga apparna till iphone som lockar. Jag inbillar mig liksom att livet skulle bli mycket enklare och roligare om jag hade en iphone 4.
Och nu när jag har hittat såna här fräsiga dekaler att pimpa den med… ja, då blir jag ju förstås ännu mer sugen!

Leica M8Leica M9

En riktig Leica M8 (ca. 35 000:-) eller M9 (ca. 55 000:-) kommer man ju liksom aldrig att få ha i sin ägo, men en iphone med en sån dekal är ju inte helt ouppnåeligt… Så jo, det tål nog att tänkas på! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)