söndag 21 november 2010

Fina ljuslyktor från Nääsgränsgården

Svamplykta-nääsgränsgården

Jag tycker att dom här ljuslyktorna från Nääsgränsgården är fina! Igår när jag var på Cervera i Kristianstad så köpte jag den minsta i present till en vän. (Hon har fått den idag så jag förstör ingen överraskning nu, nej! :-P)
Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte köpte en till mig själv också. Men jag lär åka till Kristianstad nån mer gång innan jul så jag får väl passa på att köpa en till mig då. :-)

4 kommentarer:

  1. Supersöta! Såg dig i tidningen om sömnparalys - lät riktigt otäckt detdär. Det jag har läst tidigare har bara handlat om att man vaknar till och inte kan röra sig, men vad obehagligt med måste vara om man drömmer så läskigt samtidigt!

    SvaraRadera
  2. Ida: Tidningen?! Var det i själva papperstidningen alltså?! Hjälp! Jag som bara trodde att det skulle komma på hemsidan... :-S

    SvaraRadera
  3. Oj, sorry :) Det var "bara" på hemsidan, det är den enda tidning jag läser ^^

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)