söndag 21 november 2010

Blandat skoj från Bokia och Åhléns

kristianstad

                                   (Mobilbilder och collage av Zazzan)

Här är ett litet collage med fina grejer som jag plåtade med mobilkameran när jag var ute och shoppade i går. Dom snygga kalendrarna från Letts (som konstigt nog inte går att hitta på deras hemsida…?) hittade jag på Bokia i Kristianstad.
Dom skojjiga pennorna från Åhléns blev jag störtförtjust i! Roboten och fisken fick följa med mig hem, men jag skulle nog egentligen köpt renen också faktiskt. Den är ju så härligt kitschig! :-)
Och finaste julgranspyntet hittade jag i vanlig ordning på Åhléns! Ugglan ville jag så himla gärna ha. Men en julgranskula för 79:- känns lite väl bra faktiskt (särskilt som jag inte ens brukar ha julgran). Sen var den ju i glas också, och med min vanliga otur så hade jag säkert lyckats ha sönder den redan på vägen hem med tåget.

2 kommentarer:

  1. Den där ugglan har jag tittat på flera gånger. Den är jättefin. Men priset, herregud, det går bara inte... :-(

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)