torsdag 2 september 2010

Dags för inhandling av diverse nödvändigheter

loppisbild


På lördag får det bli en tur till Ikea för att inhandla diverse nödvändigheter till lägenheten. Bland annat står en ny hatthylla på inköpslistan. Sen ska vi kolla på konsoler och hyllplan till vår skrubb, eftersom vi har tänkt utnyttja varendaste millimeter av den till förvaring så vi inte behöver ha så mycket grejer framme i resten av lägenheten.
Just denna lördagen lär det nog vara en del folk på Ikea eftersom dom anordnar loppis på sin parkering. Det ska bli kul tycker jag! :-)

1 kommentar:

  1. Låter ju spännande! Ska se om jag kan lyckas släpa med André dit då :P
    Hoppas att ni hittar allt ni ska ha. Kram, kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)