torsdag 19 augusti 2010

Kalla mig galen om ni vill…

crocband                                                (Bilder lånade från Crocs)

…men jag tycker faktiskt att den här nya modellen från Crocs (“Crocband”) är riktigt snygga! Jag skulle kunna tänka mig att ha såna på jobbet faktiskt. Fast min chef är inte så glad i den idén eftersom dom sägs bli statiska. Och det är ju kanske inte så bra med tanke på alla elektroniska prylar vi har där. 
Men jag har ett par fejkcrocs som jag använder på jobbet ibland... så jag funderar på ifall jag ska börja använda dom dagligen ett tag för att se hur det funkar. Funkar det bra så ska jag nog faktiskt investera i ett par crocband. :-)

2 kommentarer:

  1. Du,jag hatar Crocs....MEN.....dom där var ju fasen,riktigt snygga.Skulle jag helt klart,kunna tänka mig.
    Svärmamman.

    SvaraRadera
  2. Jag hittade röda på Tradera för 169:- på Köp Nu-pris. Funderar på om man inte skulle slå till direkt! :-)
    Eller ska man fega och köra på svarta istället... Hmm...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)