måndag 12 juli 2010

Snygg retrofläkt

rusta fläkt

                                              (Bild lånad från Rusta)

Sent igår kväll drog det förbi ett åskväder här och äntligen kom det lite regn också. Jag hoppades att detta skulle innebära att det skulle bli lite svalare väder nu. Men tji fick jag! Här är minst lika varmt idag som igår. Och jag håller på att bli fullständigt galen på bordsfläkten som vi har i sovrummet eftersom den både brummar och knäpper.
Jag vill gärna tro att en sån här fläkt från Rusta är mycket tystare. Om inte annat så är den i alla fall himla mycket snyggare! ;-)
(Tack för tipset, Gardiner & Praliner!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)