onsdag 21 juli 2010

Premiärdopp och lite nytt på bloggen

 Al_Buell-1--X

                                     (Bild lånad från The Pin-up Files)

Idag har jag tagit årets första dopp i havet. Eller dopp ska man kanske inte kalla det, eftersom jag bara gick i till strax under bysten. Men det var faktiskt starkt jobbat av mig med tanke på hur kallt det var. Brrr!

På tal om nånting helt annat så har jag lagt till lite funktioner här på bloggen. Under varje inlägg finns det numera knappar som ni kan använda ifall ni vill dela med er av ett inlägg på Facebook, Twitter, via mail till en vän osv.
För er riktiga Facebook-nördar finns det nu även en Gilla-knapp! ;-)
Inte så att det syns på Facebook att ni gillar inlägget, men så att jag får veta det i alla fall. :-)

6 kommentarer:

  1. Jag var ju tvungen att gilla! :-)

    Du. Vad är nu detta för fräsigheter egentligen? Är det bara för blogger / blogspot eller?

    SvaraRadera
  2. Mandragora: Det är grejer som Blogger har som tillval. Men det går säkert att fixa till blogg.se också, men hur man gör har jag ingen aning om. :-P

    SvaraRadera
  3. Vill du att jag reserverar tyget åt dig? Hur många dagar skulle du i sådana fall vilja reservera det?

    Mvh
    Lina

    SvaraRadera
  4. haha, är det sant?! vad roligt!! hmm.. när var det? vi var ute på restaurangjakt på kvällen, och sen dagen efter var vi en runda i affärer på stan!
    roligt i vilket fall som helst! världen är liten! :-)

    vi bodde på ett mysigt hotell vid vattnet, sen åkte vi iväg med en skärgårdsbåt ut till tjärö (om jag inte minns fel på namnet). himla mysigt!

    SvaraRadera
  5. ja vi letade och letade, men allt vi gick förbi var stängt! hade blivit tipsade om något som hette terassen av en i hotellreceptionen, men hennes vägbeskrivning var helknasig så vi hittade inte dit. så, efter ett himla letande efter något öppet fick vi ge upp och åka till mc donalds... haha!

    tycker absolut du ska åka till tjärö! jag själv blir också lätt sjösjuk, men det gick faktiskt himla bra! är bara kanske 20-30 min de åker på lite mer öppet vatten, där det isf kan vara lite mer guppigt (men det var det knappt då vi åkte, var lugnt!) sen är det mellan små öar och då är det helt lugnt. vi satt i mitten på båten, så centrerat som möjligt så att det inte skulle gunga så mycket! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)