måndag 5 juli 2010

Nostalgia

I lördags inledde vi vår semester med att åka till Nostalgia Festival i Ronneby Brunnspark. Där fanns en himla massa fina bilar att titta på och vädret kunde inte vart bättre. Jag lyckades till och med bli solbränd på tårna!

Den här ambulansen var fräsig tyckte jag. Varför ser dom inte ut såhär nuförtiden? :-)

Och den här husvagnen var inte heller helt fel med alla detaljer i rött och prickigt. Helt i Zazzan’s smak! :-)

En del PV:ar fanns där också förstås.

Den här hade en hemmasydd bilkudde med sitt eget registreringsnummer på. Charmigt! :-)

Ännu en snygg husvagn. Jag har nog aldrig sett en så blank som den här.  
Såhär såg hela ekipaget ut. Snyggt som attan! Och kolla in ägarna, så fint dom matchar. :-)

En sån här soffa hade man ju inte tackat nej till!

En himla söt liten bil som såg ut som en leksaksbil tyckte jag.

Barnbilstolarna var ju långt ifrån säkra förr i tiden. Tur att vi har kommit betydligt längre på den fronten idag!

Fräsig dam med fräsig bil. :-) Om ni vill se fler av mina bilder från Nostalgia hittar ni dom här i min bilddagbok.
Nu ska jag återgå till mitt packande. Om 2½ vecka flyttar vi in i vår nya lägenhet, så nu är det inte länge kvar. :-)

5 kommentarer:

  1. wow!!! där skulle jag oxå ha varit.vilka fina husvagnar och pvar. Jag bara gapar =)

    SvaraRadera
  2. Pjöller: Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg dom där röda PV:arna. :-)

    SvaraRadera
  3. Herregud det är ju så man blir sjuk när man ser bilderna! =P Helt galet egentligen va folk lägger ner tid och pengar på o hålla sina pärlor i så superskick! Kul tycker jag =) Soffan va ju häftig! Hade inte varit helt fel.. =)

    SvaraRadera
  4. Shiiit, där ligger vår retrohusvagn Pärlan i lä :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)