torsdag 17 juni 2010

Vi har blivit med grill

Grill

                                              (Bild lånad härifrån)

Igår när jag och Elias var och handlade så gjorde vi slag i saken och köpte oss en grill. Inte för att det är särskilt trevligt att grilla här på min gård… men den 1/8 flyttar vi till en jättemysig gård, och då ska det minsann grillas så det står härliga till! :-)
Vi var och kollade på lägenheten på onsdagen förra veckan, och bara några timmar senare var det fixat med att vi skulle få flytta in den 1/8. Det ska bli så skönt med lite mer kvadrat (66 närmare bestämt) och med en egen balkong. Och framförallt ska det bli skönt att flytta ihop. Jag längtar! :-)

2 kommentarer:

  1. Åh, så spännade! Jag längtar också, ska bli kul att se hur ni ska bo. Är så glad för er skull.
    Kram, kram :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)