måndag 14 juni 2010

Förlängd tävling

Nu har jag vart borta från bloggen sådär länge igen. Men till mitt försvar kan jag faktiskt säga att det är helt ofrivilligt!
Jag har haft problem med framförallt min vänstra skuldra men även med axlar och nacke. En läkare som jag träffade för ett par veckor sen hade nån idé om att det skulle kunna vara en muskelbristning i vänster skuldra.. men om det verkligen är så vet jag inte eftersom jag inte har fått komma till nån röntgen.
Men hur som helst så känns det som att jag är på bättringsvägen nu. Och det är ju bra! :-)

Vad gäller tävlingen i nedanstående inlägg så har vi bestämt oss för att förlänga den. Så om man är sugen går det fortfarande bra att vara med alltså. Tävlingen kommer att avslutas nu på söndag, den 20/6 kl 15:00. Så gå in och tävla nu vetja! Om du inte själv vill ha ett lyckotroll så kan det ju vara kul att ge bort i present. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)