onsdag 26 maj 2010

Vill-ha-mugg

canonmugg2

                                               (Saxat från cyberphoto.se)

Minns ni Canon-muggen som jag skrev om för ett tag sen? Nu får man en sån på köpet ifall man köper en Canon systemkamera från Cyberphoto.
Jag sitter i detta nu och klurar på hur jag ska lyckas komma över en sån där mugg. För nån ny systemkamera har jag ju inte tänkt köpa ännu på ett bra tag. Vad som snarare lockar för tillfället är mer tillbehör till den som jag har (Canon EOS 450D), och även en ny kompaktkamera eftersom den gamla sjunger på sista versen.
Men den där muggen alltså… jag bara måste ha en sån. Jag vet att jag är lite fånig nu… men det bjuder jag på! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)