lördag 29 maj 2010

Tävla om ett lyckotroll från Troll Collector

Tävla och vinn ditt alldeles egna lyckotroll! :-)
Nu är det äntligen dags för den utlovade tävlingen. I prispotten ligger hela 12st äkta DAM lyckotroll från Troll Collector!
Det här behöver du göra för att vara med och tävla:

1. Lägg upp tävlingsbilden på din blogg och lägg in den här texten under bilden:
“Jag är med och tävlar om ett lyckotroll från Troll Collector. Kolla in bloggen Zazzan’s Osorterade ifall du också vill vara med!” 
Glöm inte att länka både till Troll Collector och till mig. För att komma åt tävlingsbilden klickar du här, och sen när bilden kommer upp i ett nytt fönster går det bra att högerklicka och spara som vanligt.

2. Svara på frågan: Av vad för slags gummi tillverkades de första DAM-trollen?

3. Skicka ett mail till zazzantavling(@)live.se  där du skriver länken till ditt tävlingsinlägg och svaret på tävlingsfrågan. (Svaret på tävlingsfrågan kan du hitta inne på Troll Collector.)
Glöm inte att ange din adress, så att vi vet vart vi ska skicka ditt troll om du vinner. Vilken färg du i så fall får blir en överraskning! :-)

Tävlingen avslutas söndagen den 20/6 kl 15:00, och vinnarna kommer att presenteras på bloggen senast på måndagen den 21/6. Lycka till! :-)

3 kommentarer:

  1. Kul med trolltävling! :-) De där trollen minns man ju, fast jag hade nog bara såna som man satte fast på pennan...och de kanske inte var äkta??

    Jag upptäcker ju nu att jag helt missat din födelsedag under min bloggpaus. Stort Grattis i efterskott! Det verkar ju som att du fick en väldigt fin födelsedag (även utan min uppvaktning) :-)

    Vi går fortfarande och funderar på katt...man ser ju annonser lite här och där. Fast vi måste nog provgosa lite med någon kisse så att min sambo får testa hur det funkar. Hoppas verkligen att han inte känner av något!

    SvaraRadera
  2. vilken rolig tävling! jag hade lyckotroll när jag var barn.

    SvaraRadera
  3. Gulliga lyckotroll! Får mig att tänka på skolgården på lågstadiet...:-)

    Lupiner är verkligen härliga. Har aldrig sett så många på samma ställe som här, fast järnvägen går tvärs igenom samhället och de trivs nog att växa på järnvägsbanken verkar det som. Att odla lupiner i trädgården låter fint, och ambitiöst tycker jag som har noll gröna fingrar! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)