tisdag 4 maj 2010

Spännande grejer på gång

 
flyttkort3                  (Bild lånad härifrån, men lite omgjord av Zazzan förstås. :-))     

Imorgon händer det något spännande. För då ska nämligen jag och Elias på vår första lägenhetsvisning tillsammans. Ifall vi gillar den så blir det inflytt redan den 1/6, så då blir det snabba ryck! :-)
Jag har ingen aning om skicket på lägenheten, men på pappret ser det schysst ut i alla fall. En 2:a på 66,5m² med klädkammare och…. balkong!!! Så håll tummarna för oss nu, ok? :-)

7 kommentarer:

  1. Spännande spännande! Tummarna hålls! :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande! Hoppas att lägenheten är fin! Vi bor i en 2:a på 65 kvm med balkong - det är härligt!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad spännande!! Du får messa mig och berätta hur det gick. Lycka till, kram :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller alla tummar! :-)
    & Nyfiken som jag är så hoppas jag på nån slags uppdatering när ni tittat...

    SvaraRadera
  5. jag håller tummen så den blånar =)

    SvaraRadera
  6. håller tummarna, hårt hårt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)