onsdag 5 maj 2010

Kontaktannons

Sötaste kissen i stan! ;-)  Söt som socker! 

 

Får jag bo hos dig?

                                (Alla foton är tagna av Zazzan’s syster)

Lilla James (a.k.a Jamie) fyller 12 veckor till helgen och nu börjar han bli less på att bo hemma med sin morsa. Just nu bor han i Sölvesborg och jag tror att nuvarande ägaren skulle uppskatta ifall Jamie inte försvann alltför långt iväg. Vill du att han ska bo hos dig? Skriv till mig så vidareförmedlar jag kontakten! Det går bra att använda formuläret till höger här på bloggen. ---->
Ps. Jamie’s mamma är till hälften norsk skogkatt (?), så därför är hans päls lite längre än på en vanlig huskatt.

5 kommentarer:

  1. Vilken sötnos! Tyvärr bor jag nog lite för långt borta.

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jag försökte skicka ett mail via formuläret men det ville inte alls vara med om det.
    Men jag skulle gärna vilja veta lite mer om James. Vi blev lite kära i honom båda två nämligen (jag och min sambo) nu när vi såg honom. Och vi tänker ju ofta på att skaffa katt igen...

    Är han en innekatt? Eftersom vi bor i lägenhet där en katt inte direkt skulle ha möjlighet att gå ut, mer än på balkongen så skulle det inte kännas bra att ta emot en katt som har fått vara ute tidigare...

    Nu väntar jag väldigt spänt på ditt svar! :-) Du kan gärna maila till: pysselpralinen@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag dör en smula...så söt!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken liten goding! *hjärtsnörp*

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)