måndag 3 maj 2010

Fuskvykort

skrivplatta j-me                                          (Bild lånad från Anyhow)

I januari skrev jag ju om mitt Mål för året, som var att jag skulle skicka fler vykort än jag gjorde 2009.
Det har i ärlighetens namn inte gått så bra som jag hade hoppats, för jag är lite för glömsk på den fronten har jag märkt. Men än finns det ju tid, halva året har ju inte ens gått!
Vill man fuska kan man ju alltid köpa sig en sån här whiteboard i form av ett vykort. Fiffigt att ha på hallbordet tycker jag.  Så kan man skriva små meddelanden till varandra. :-)

1 kommentar:

  1. Vykort!

    Åh det ska jag nog också börja skicka lite oftare.. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)