onsdag 26 maj 2010

En hejdundrande födelsedag

Finfina presenter! :-)

                                        (Klickbart collage! Foto: Zazzan)

Det råkade bli en ganska så lång bloggpaus utan att det var tänkt så. Men det har hänt så mycket nu i maj, så tiden har bara flugit iväg. Det har ju varit både bröllop, namngivning och födelsedagar att fira. Bland annat min egen födelsedag igår.
Jag blev riktigt kungligt uppvaktad på bemärkelsedagen. Elias överraskade till exempel med en AGA Aqvia som nu ståtar i köket. Tjohooo! :-)
I posten damp det ner ett fräsigt kort ifrån min vän Jana, och sen kom svärfar med en jättefin bukett rosor. Och sist kom svärmor med en hel drös fina grejer: Ett paket finkaffe från Kahls, ett stort Z (som ska komma upp på väggen i eftermiddag), en tjusig diskborste och en prickig disktrasa, ett stort fint kort med blommor och prickar och till sist en prickig (!) bukett blommor. Det märks att svärmor vet vad Zazzan gillar, eller hur? ;-)

4 kommentarer:

  1. Åh vad fina grejer du fick! Och så tufft med en prickig bukett - det har jag aldrig sett innan!

    SvaraRadera
  2. Många grattisar till dig! Jättefina presenter du fick.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka fina grejer!
    Riktigt snygg Soda streamer :)

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Jag läser inte bloggar så ofta längre, är lite sego just nu ;-) Hoppas du hade det super!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)