tisdag 6 april 2010

Zazzan som inte gillar klänningar

hm-klänning
…har hittat en klänning som hon fullkomligt fallit pladask för!
Jag såg den här på H&M’s hemsida häromkvällen och tyckte den såg rätt ok ut. Sen när jag gick in i butiken idag och testade den så blev jag helfrälst! Jag har aldrig känt mig bekväm i klänningar eftersom jag liksom känner mig lite som Maria Montazami gör utan sitt läppstift, ni vet: “naken, rädd, exposed..”
Men den här är verkligen perfekt på alla sätt. Lagom lång (känns varken för kort eller tant-halvlång), lagom djup v-ringning och lagom längd och vidd på ärmen. Jag är säkert dötrist nu, men när det gäller klänningar så är lagom bäst för mig! :-)
Sen tycker jag ju i och för sig att lila är rättså vågat för att vara mig faktiskt, som mest bara kör på svart eller rött i vanliga fall. ;-P
Förresten.. undrar om man kan få en sömmerska till att sy upp fler klänningar efter detta mönstret? Utan att hon ska behöva klippa sönder min fina klänning alltså. Det ska jag nog se till att kolla upp faktiskt! :-)

2 kommentarer:

  1. Ja den var himla fin! :D Gillar färgen på den med.

    SvaraRadera
  2. Jättetjusig! Kul att du hittat en klänning som du gillar! Har själv också funderat på att prova den där klänningen på H&M.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)