torsdag 8 april 2010

Fotomässan i Göteborg

cináed                                (Foto av Kenneth Sortland Myklebust)

Tidigt, tidigt i morgon bitti stiger jag upp för att åka till Fotomässan i Göteborg. Det är bl.a. såna där privilegier man har när man jobbar i fotobutik. :-)
Jag ska spana in nya kameror som kommer under våren. Och kolla på väskor från Crumpler som vi kommer bli återförsäljare av inom kort. Och så tänkte jag testa ritbrädor från Wacom och gå på några föreläsningar också. Det ska bli kul det här! :-)

3 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt det låter! Hoppas att du får en bra dag :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du kikade förbi!! Förlåt att jag inte kände igen dig först, var helsnurrig! :)

    Hoppas du hann med allt du skulle. Skönt att gå på mässan innan allt folk anländer på helgen.

    Kraaam!
    Marie

    SvaraRadera
  3. Fantastisk bild!
    Hoppas det var en bra mässa! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)