söndag 18 april 2010

Designa din egna Baseballjacka

baseballjackor

    (Collage av Zazzan med bilder lånade från The Jacket Shop, klicka för förstoring!)

För ett tag sen fick jag för mig att jag vill ha en baseballjacka. Jag har alltid gillat såna och jag har haft en sån förut, men vart den har tagit vägen har jag ingen aning om.
Hur som helst så hittade jag i alla fall en sida idag där man kan designa sin helt egna. Och hur coolt är inte det då??! Zazzan vill ha!!!
Men smakar det så kostar det… en sisådär 2500:- närmare bestämt. Och det är väl ganska exakt 2000:- över Zazzan’s jackbudget, tyvärr. :-(
Men drömma kan man alltid göra. Och tävla! Om du går in på tävlingssidan och designar din egen jacka så har du nämligen chans att vinna den. :-)

2 kommentarer:

  1. grymt!
    min lilla enkla baseball jacka (eller jag har två...) kommer från gina tricot :)
    /lady thirty

    SvaraRadera
  2. En baseballjacka skulle inte sitta helt fel. Jag hade en röd när jag var yngre. Tyckte den var så snygg och cool. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)