måndag 15 mars 2010

Zazzan testar

DoveVisibleCare
Som medlem i Buzzador får jag emellanåt möjlighet att testa och utvärdera olika nya produkter som kommer ut på marknaden. Helt gratis givetvis! Tillsammans med produkten brukar jag få med prover som jag dela med mig av till vänner och bekanta så att dom också kan vara med och testa och utvärdera.
Nu senast fick jag hem prov på en ny tvål från Dove som heter Visible Care Renewing. Enligt Dove ska man få synbart vackrare hud efter 30 dagars användning, men att man ska märka skillnad redan efter 7 dagar.
Det där är ett ganska stort löfte tycker jag, och jag kan erkänna att jag var tveksam innan jag provade. Men redan efter 2 användningar kände jag verkligen skillnad. Jag är väldigt torr under vinterhalvåret och måste smörja mig mycket, men redan efter ett par användningar märkte jag att jag hade blivit mjukare i huden och att jag inte längre var lika torr. Nu har jag använt tvålen i ett par veckor och min hud har blivit ännu bättre.  
Nu när jag skriver så mycket om hur himla bra den där tvålen är så låter det väl som att jag har fått betalt för att marknadsföra den, haha! Men nej, det har jag faktiskt inte. Jag är bara så otroligt nöjd över att jag har hittat en tvål som faktiskt håller vad den lovar, och mer därtill! :-)
Ifall du också vill bli medlem i Buzzador och testa nya grejer helt gratis, klicka här.

1 kommentar:

  1. Men ojoj vad har hänt här?! Cel'Dara skriver om parfymer och tvålar. Något nytt ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)