lördag 6 mars 2010

Sugen på nytt badrumspiff

Badrumscollage
(Collage av Zazzan med bilder lånade från
Bolagret och Lagerhaus)

När jag var på Bolagret i Lund i somras så såg jag en sån här röd pedalhink och har liksom inte riktigt kunnat släppa tanken på den. Den skulle passa perfekt i mitt badrum nämligen, för där kör jag på mestadels röda accenter. Jag har ett duschdraperi med prickar i gult, orange och rött. Och så har jag tandborstmugg och tvålpump i rött som matchar mitt röda badrumsskåp. Sen brukar jag skifta mellan röda och orangea handdukar.
Nu funderar jag dock på om jag skulle slänga in lite mer färger. Jag fastnade för det här duschdraperiet från Lagerhaus, som ju redan matchar mina handdukar. Så kanske skulle man spexa till det lite och köpa en grön eller lila pedalhink till det i stället! Det tål att funderas på… :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)