måndag 29 mars 2010

SciFi-mässan i Malmö

Fräsiga gossar! :-)

                                                 (Foto:Zazzan)

Jag har ju glömt berätta att jag och Elias var på SciFi-mässan i Malmö i lördags! Jag har velat åka på den där mässan i flera år men har aldrig haft nån att åka med. Så när Elias frågade om jag ville åka i år blev jag såklart himla glad. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; det är himla bra att ha en kille som är nördig med samma grejer som en själv! ;-)
Ingen av oss hade ju vart där förut så då borde väl inte förväntningarna vara så höga kan man tycka. Men vi blev faktiskt liiite besvikna båda två, för vi hade väl egentligen väntat oss att det skulle vara lite större.
Men egentligen var det väl rätt bra ändå. Det är ju rätt mycket folk på såna där ställen och jag blir snabbt trött när det är mycket grejer runt omkring. Så summan av kardemumman är väl egentligen att vi var ganska nöjda med dagen ändå. :-)
På bilden ser ni förresten två lyckliga små gossar som fick chans att posa med hårdingarna. Dräkterna var deras egna som dom hade på sig när dom kom dit med sina föräldrar. Så jädra söta! :-)

3 kommentarer:

  1. Svar: Tack för svaret. Vem vet dom kanske kommer ifrån din farmors affär.

    SvaraRadera
  2. Kul att ha sällskap när man gör sina nördiga hobbies. :-) Själv har jag ju inte direkt samma stöd från min kärlek när det gäller att gå i pyssel- eller tygaffärer. Det är ju liksom inte så att han plötsligt frågar mig om jag vill åka till en tygaffär. Hm, nej. Fast han är duktig. När vi var i NY så satt gick han snällt omkring i tygaffären en lång stund innan han satte sig suckande på en stol och väntade. :-)

    SvaraRadera
  3. Men du, med en billackerare, då kan det bli balla möbler! :-) Det är ju värt ett försök.
    Va kul att ni ska flytta ihop, och det låter ju som att ni har lite lika smak också, då är det kul att inreda!
    Fast flytt ska jag nog inte prata om, vill inte tänka på flyttkartonger på en evighet helst. Vi har faktiskt lyckats tömma de sista nu. Men sen är det ju liksom frågan vart allt ska va också...:-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)