torsdag 18 mars 2010

Märkliga intressen som somliga har

Eftersom jag har min statistikräknare från Susnet så får jag ett mail varje natt där jag ser hur mycket besökare jag har haft under dygnet, samt hur dom har hittat in på min blogg.
I mailet som jag fick inatt såg jag att en hel del klick kom från Kissie’s blogg. Detta tyckte jag var minst sagt märkligt eftersom jag för det första inte läser hennes fåniga blogg och för det andra hade svårt att tänka mig att hon skulle ha länkat till mig.
Hur som helst så gick jag in på länken som fanns i mitt mail från Susnet och hittade en kommentar som någon hade skrivit under med mitt namn och min bloggadress:
kissiesJag fattar ingenting. Är det här den nya grejen eller? Vad vill man uppnå med nåt sånt här? Jag trodde att många kommenterade på bloggar bara för att få fler besökare till sin egen blogg. Eller möjligen att folk skrev taskiga kommentarer i nån annans namn bara för att jävlas med denne. Men det här är ju inte ens nån taskig kommentar.. så what's the point liksom??? Snacka om skum hobby alltså! Men visst, jag tackar för länkningen. Nu får jag kanske lite fler besökare! ;-P

5 kommentarer:

  1. Det var faktiskt märkligt.. Men hur är det man brukar säga all publicitet är god publicitet. Skumt är det hursomhelst.

    SvaraRadera
  2. Knas! Men som ovanstående skriver - all publicitet är till godo!

    SvaraRadera
  3. Skumt..och dumt. Ska man börja vara rädd för halv puckon nu oxå.Kram =)

    SvaraRadera
  4. Men shit va konstigt..? Håller med, man kan ju verkligen undra över syftet. Lite spooky att någon annan liksom skriver i ditt namn. Men, inget ont som inte har något gott med sig, nya besökare brukar alltid leda till något spännande. :-)

    Jag rekommenderar att göra slag i saken och anmäla sig till en silverkurs. Det är så himla trevligt.:-) Och trots att jag måste köra 2 tim ToR är det helt klart värt det. (sånt är livet när man flyttat till den småländska "skogen"):-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)