tisdag 23 mars 2010

Hop, Skip and Jump

I går kväll kom jag hem efter att ha tillbringat några dagar i Lund hos min kära kusin Bettan. Det var ett välkommet avbrott i vardagen att få komma iväg lite. Vi har shoppat, fikat, kollat film och bakat och haft det hur bra som helst. Tack för det, vännen! <3
Elias har passat Elvis och det har gått jättebra, åtminstone så har inte Elvis sladdrat om nåt annat i alla fall! ;-P
Ett av mina inköp i Lund blev bland annat en sådan där röd, fin papperskorg till badrummet (från Bolagret) som jag skrev om i det här inlägget.
Jag var även inne på Lagerhaus och kollade på duschdraperiet som jag skrev om i samma inlägg, men det blev inget köp av det. Till min stora besvikelse var det nämligen gjort i PEVA, och inte tyg som jag trodde. Dock hittade jag lite andra fina grejer på Lagerhaus (en ny spagetti-burk bland annat), så det gick ingen nöd på mig inte! ;-)

Jag bjuder på lite fräsiga toner från The Collins Kids så här innan läggdags, håll till godo. :-)


3 kommentarer:

  1. Tack själv <3
    Det var bra att få hitta på lite roliga saker innan det var dags att börja på nya jobbet. Behövde skingra tankarna lite :P
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen kul att shoppa till hemmet! Särskilt under vintern, när man spenderar så mycket tid i hemmet.

    Har även en liten utmaning till dig (frivillig, förstås):

    http://tonarsmorsa.se/2010/03/24/22-fragor-fran-tofflan/

    SvaraRadera
  3. vil veta mer om wicca.meilagärna.nyfiken =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)