torsdag 18 mars 2010

Hit, Git and Split

Just när jag hade lyckats få min dator att funka som den ska igen så bestämde sig skärmen för att krascha istället. Så jädra typiskt alltså!
Som tur var så hade vi en tjock-skärm som stod och skräpade i förrådet på jobbet, så jag har fått låna hem den tills jag har skaffat mig en ny platt en.
Så nu sitter jag och letar för fullt på nätet, men det är ju rena djungeln! Jag kan ju tyvärr inte köpa den billigaste skärmen heller, eftersom den behöver vara någorlunda vettig när jag sysslar så mycket med bilder som jag gör.
Helst hade jag velat köpa en Eizo-skärm som ligger på 6000:- nånting, men så mycket tillåter tyvärr inte min budget. :-(
Hur som helst… nog pratat om såna tråkigheter. Här kommer lite skönt sväng á la 1956 istället! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)